Informacje o warunkach gwarancji

Wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją. Aktualne warunki gwarancji dla poszczególnych produktów znajdują się poniżej.

Informujemy, że od 01.01.2023 warunki gwarancji uległy zmianie. W przypadku gdy wraz z kupionym urządzeniem otrzymałeś poprzednie warunki gwarancji stosujemy względem Ciebie zasady opisane poniżej. Jednocześnie informujemy, że jeżeli chcesz to możesz skorzystać z warunków gwarancji, które znajdują się wewnątrz kupionego przez Ciebie urządzenia.

 
  1. Warunki gwarancji dla rowerów elektrycznych INDIANA E1000, E2000, E3000, E4000, E8000, E-TREKKING, E-MOENA, E-MOTIVE, LA RUE, PULSE: Pobierz
  2. Warunki gwarancji dla rowerów elektrycznych INDIANA E-CITY, E-MTB: Pobierz
  3. Warunki gwarancji dla rowerów klasycznych/standardowych INDIANA:
    • W pierwszej kolejności sprawdź producenta swojego roweru. Nazwa producenta znajduje się na naklejce na spodniej części ramy roweru.
    • W zależności od producenta pobierz właściwe dla niego warunki gwarancji:

      DAWSTAR: Pobierz, ESPERIA/BOTTARI: Pobierz, SPRICK: Pobierz, (jeżeli masz problem z ustaleniem producenta Twojego roweru, wybierz warunki gwarancji, które są dla Ciebie bardziej korzystne)

  4. Warunki gwarancji dla hulajnóg elektrycznych INDIANA: Pobierz

0/3Porównanie produktów

Zobacz
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej